måndagsmått

Hoppade ju över förra veckans mått eftersom blogg.se låg nere på måndagen. Kanske också för att jag skämdes för min dåliga viktnedgång. Jag står fortfarande mer eller mindre still men är det måndag så är det.

Vikt: 91.9 ( - 0.6 kg på två veckor )
BMI:  34.5 ( totalt - 1.3 )

Om en timme tar jag bussen till badhuset tillsammans med Linda. Minst en timme ska vi simma runt runt i bassängen och ta oss en del steg närmare Kungsbacka och Borås.

Tusen tack för alla fina ord jag har fått i inlägget nedan, det värmer så otroligt mycket. Tack tack tack! :D

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Mysigt, hoppas ni fick en trevlig stund i vattnet :-) Nu har jag bestämt mig och jag hänger på din utmaning, har inte en suck om hur det kommer att gå men jag testar. Malmö Helsingborg blir det.... 60 km 85714 steg.
Tjoho!
Kram och pepp
Cornelia

2008-04-07 @ 18:29:23
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: karin

Hejsan!
Hittade till din blogg via Nennys blogg. Alltid kul att läsa om andras kamp, skönt att se att man inte är ensam i kriget mot fett och kalorier... *ler*
Välkommen in och ta en titt hos mig om du vill, kram Karin

2008-04-07 @ 21:29:01
URL: http://project-light.blogspot.com/
Postat av: denise

Tänkte bara skriva att jag just läst din blogg, och jag tycker den är mycket bra och det är kul att du vågar vara ärlig i allt du skriver.
Jag håller själv på att gå ner i vikt och undrar om GI-metoden var det självklara valet för dig?
Själv funderar jag på viktklubb.se eftersom jag känner en del folk som lyckats bra med den hjälpen.
Nå väl. Hoppas att du mår bra & att du når ditt mål! Kram.

2008-04-08 @ 15:06:51
URL: http://ccloudman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0