måndag 24

Jag har cyklat som en tok, tränat blossom med min egna touch av svårare situps och lättare armhävningar, promenerat och ätit någorlunda bra. Visst vet jag att muskler väger mer än fett men jag är besviken. Trodde på stora resultat på vågen eftersom det oftast går neråt när man förändrar snabbt i sitt levene men icke...

Vikt: 82.6 ( -0.1 | sen 10 mars - 12.7 kg | totalt - 15.9 kg )
BMI: 31 ( sen 10 mars - 4.8 | totalt - 6.1 )

100 gram och så mycket slit. Men förhoppningsvis omfördelas allt och något händer med min kropp även om det inte märks på vågen. Får helt enkelt fortsätta att cykla på, träna på och promenera och hoppas på att resultatet kommer den 10.de nästa månad när kort ska tas. :)

Kommentarer
Postat av: lisa

tänk på att du säkerligen förlorar centimetrar istället.. så det går ju inte åt fel håll. man samlar på sig så himla mycket vatten + att muskler väger, som du själv säger, så det går inte att lita på siffrorna. Därför mätte jag mig själv när jag gick ner runt 25 kg.. ville inte väga mig och bli besviken iomed att jag vet att man kan gå upp när man tränar och så.



Jag brukar aldrig väga mig, men det funkar ju för endel andra. Men jag brukar tänka som så att jag vill ju förlora centimetrar.. det är ju kroppen jag inte gillar, och inte just siffrorna.. Skulle ju inte vara nöjd om min kropp ser ut som den gör idag men väger 55-60 kilo.. däremot så skulle jag ju va jättenöjd ifall jag kunde forma kroppen så som jag själv vill ha den och då skulle jag ju strunta i om jag väger 110 kilo på köpet.. om du förstår? Det är ju kroppen jag vill förändra, inte siffrorna på vågen som inte är så pålitliga.

2008-08-25 @ 17:30:03
URL: http://bangxbang.blogg.se/
Postat av: Emma

Som Lisa här ovan sa, man samlar på sig vätska när man tränar. Musklerna binder upp det så prova med 1-2 vilodagar så ska du se att vågen visar mindre :)

2008-08-25 @ 18:17:21
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Fia

Jag vet hur det känns. Själv har jag trots att jag skött mig gått upp ett kilo i veckan nu. Hoppas dock att det ska vända snart. Eftersom du är så duktig och rör på dig så kommer nog ett jätteras inom en snar framtid om du bara fortsätter. Envis får man banne mig vara. ;)

2008-08-25 @ 20:15:03
URL: http://lusth.blogspot.com/
Postat av: Helen

kan bara hålla med ovanstånde.. men tänk så här.. skär upp 100g smör.. å det har du nyss tappat.. är inte det härligt.. det är rätt mkt å det vill du väl inte ha tillbaka på din kropp



kämpa på

//Helen

2008-08-25 @ 20:40:46
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Isabelle

känner ungefär likadant denna veckan, men jag har beslutat att det är helt ok ;-) allt ner är bra, och om jag äter sunt och rör mig mycket så mår jag bra, och det är ju målet, eller?

2008-08-25 @ 20:52:05
URL: http://autumn-08.blogspot.com/
Postat av: Miss Nöjd

Hej!

Jag förstår verkligen besvikelse-känslan! För hur mycket man än vet det där med muskler och vätska så är det inte kul i alla fall. Man vill ju ha sitt minus...

Men du verkar ju ha superbra inställning, och nästa gång är det ju garanterat minus igen.

Lycka till och kramar.

2008-08-27 @ 07:38:16
URL: http://omjagvoresmal.blogspot.com
Postat av: Sabina

Tjo!



Kollade igenom månad 1-3 och shit vilken skillnad! Du måste vara supernöjd med dig själv och om du itne är det så är det dags att vakna upp och bli det! Bilderna var uppmuntrande och gav mig själv lite inspiration (även om jag inte är lika stor) till att fortsätta kämpa och gå ner mina kilon själv. Under semestern gick jag upp ca 4 kg så nu har jag ungefär 15 kg att gå ner tills jag är nöjd. Vi får se. Fortsätt vara superduktig tjejen! Grymt är vad det är!

2008-08-27 @ 12:43:24
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0