Nu kör vi!

Idag är den första dagen av många framöver. Jag har börjat (igen) med att äta efter den kända Gi-metoden. Delmål är satta, slutmål likaså och allt började med 2 ägg och en burk makrillfile i tomatsås imorse. Inte särskilt lyxigt men mättande och framför allt proteinrikt.

40 kilo ska bort från min överkonsumerade kropp och medan andra tänker på beachen 2008, tänker jag på livet som smal. Går det? Kan jag? En tjej som alltid har dragits med de där extra kilona men som nu har nått gränsen. Lyckas jag har jag vunnit en stor kamp i mitt liv och kanske också några mer år som en levande individ.

Häng med under min resa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja tjejen, det här blir spännande!

2008-01-07 @ 23:00:02
URL: http://matalskaren.blogspot.com
Postat av: Sanna

Håller tummarna för dig ;)

2008-01-07 @ 23:07:45
URL: http://bumbi.blogg.se
Postat av: Anna

Skön inställning, att fokusera på LIVET inte på bara nästa badsäsong.
Jag är jätteglad att du hittat inspiration i min blogg och om det känns tungt någon gång så hör av dig, nöj dig inte med att bara sända en tanke, kanske kan jag hjälpa då och finns möjligheten vore det synd att inte nyttja den ju! ;-D

Just do it, som nike säger är faktiskt en rackarns bra paroll att leva efter. Allt som känns trist men som du ändå bestämt dig för att göra (tex morgonpromenaden) GÖR det bara så slipper du ha det tråkiga hängande över axeln och samvetet...

Eller så kör du ett pass meditation eller yoga på morgonen istället, kanske passar dig bättre:-D

Postat av: Caroline

Hur gjorde du den i photoshop??

2008-07-20 @ 19:02:59
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0