tredje dagen

Igår blev det lite dåligt med uppdatering. Hade inte alls någon lust till något. Förkylningen håller i sig, ve och förbannelse!

Idag har varit en ganska bra matdag iaf.
Mellanmålen är så svårt att klämma in, men jag ska bli bättre på det. :)

Frukost: Keso med 1 rivet äpple och lite kanel. 1 glas vatten.
Lunch: Fetaost, 1 tomat, 1 ägg med 1 tsk kaviar, 6 skivor kokt skinka. 1 glas vatten.
Middag: Kyckling med smak av lime och vitlök, sås av creme fraiche. Paprika, broccoli och champinjoner i ugnen. Limevatten.
Motionen har också varit helt okej idag. Tar det ändå lugnt eftersom jag inte vill bli mer sjuk. Men jag har dansat ett bra tag med en 1-årig lillasyster på armen (puh, jobbigare än man kan tro..) och jag har dessutom promenerat med barnvagnen till en kompis vilket var 35-40 minuter dit och samma väg hem 45 minuter efter att jag kom. :)

Duktigt Anna!

Kommentarer
Postat av: Wånkan

Inte illa! Hoppas du snart blir helt frisk!

Ja regler är inte alltid helt logiska med verkligheten. Man ska jobba, men alla har inte utbildning etc. Hoppas verkligen att det löser sig för dig. Att du får ngn praktik eller lärlingsplats på ngt du vill hålla på med!

Jag tror att utmaningarna kommer variera av olika slag men ha med hälsan att göra på ngt sätt... du får gärna komma med förslag!

2008-03-12 @ 21:37:03
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: L

Va kul att du skrev!:D Då är vi rätt lika.. jag hade kroppsbilder på mig innan också..men tog bort dom för det blev att nån hittade mig typ.. typ:p svårt och förklara. Men iaf. Just nu är allt kaos. Så just nu är allt på hyllan..dock försöker jag med vardagsmotion och sånt.. är det okej om jag länkar dig?:) Kram!

2008-03-13 @ 09:39:21
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: L 162 cm - 95 kilo

Det är nog både och.. har varken någon riktig motivation nu..eller nåt. Och så börjar jag tycka att jag ser bra ut såhär..trots ett antal kilon för mkt här och där:) Du kan absolut länka mig också sötnos!:) Hur går det för dig med viktminskningen då?:) Kram

2008-03-13 @ 17:39:30
URL: http://tugga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0