måndag 10

Jag skippar det traditionella måndagsinlägget idag eftersom det är samma som i lördags. Jag vet inte hur många gånger jag säger att jag ska ta i med hårdhandskarna men nu är det bara 5 dagar till mitt delmål och jag tror inte att jag kommer ner 2.6 kilo på så kort tid, det är inget jag vill heller. Men jag tar in det på något av de andra delmålen. :)

Var ute på en rask promenad på 45 minuter imorse, skönt men värmen är ju nästan borta för vindarna är kyliga och hårda. Jag har bestämt mig för att försöka röra på mig minst 2 timmar varje dag istället för att räkna stegen. Jag glömmer oftast stegräknaren hemma ändå men tiden är lättare att hålla ordning på.

Jag gick med på Stinas utmaning också att bojkotta allt onyttigt från och med idag till den 24:e maj. Det är kanske det jag behöver nu för att hålla mig på banan. På något sätt är det lättare när jag har "lovat" någon annan än när jag bara har lovat mig själv. Hur kommer det sig att det är lättare att bryta löften till sig själv än löften till andra?

Kommentarer
Postat av: Stina

svar: Jaja, om du kör GI så får du ju göra det :). Kul att du är med iaf!

2008-05-12 @ 19:00:06
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com
Postat av: Emelie

sv; vad bra att du inte tar illa upp. var nämligen lite orolig för det, men det var ju absolut inte så jag menade. Tycker du är cool och beundrar dig!

2008-05-12 @ 20:59:24
URL: http://majmelajd.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hittade din blogg via en annan- läste igenom det mesta och tyckerdu är jättestrong som kämpar! Jag har tagit den "lätta" vägen och kör på soppor för att komma ner i vikt men sedan börjar det roliga när jag får börja äta igen... Ha en bra dag- trots blåsten och kylan som är tillbaka :-) Kram Jenny

2008-05-13 @ 09:41:46
URL: http://[email protected]
Postat av: ullis

Jag tror inte att vi ska hetsa upp oss så mycket över om vi klarar våra delmål eller inte, speciellt inte som DU verkligen kommit så långt.

Jag är oerhört stolt över dig.

Minst 2 timmar om dagen låter suveränt, det kommer göra stor skillnad ;o)

Puss sötnos!

2008-05-13 @ 22:24:37
URL: http://itsnowornever.blogg.se/
Postat av: manipulativ

Kul att du tagit dit i kragen igen!

Går ju som en dans :)



Keep upp the god work!



2008-05-14 @ 14:19:51
Postat av: BadGEAR

Det är aldrig så himla lätt att nå alla delmål, det viktiga är inte ge upp. Du har gjort gjort ett bra jobb hitintills, och det måste du vara både stolt och glad över. :)

2008-05-14 @ 20:20:38
URL: http://blogg.passagen.se/badgear

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0