ett undantag

Jag brukar inte köra med tävlingar, utmaningar så som listor och liknande här. Inte heller reklam eftersom det enda jag är ute efter är att få andra att inse att de inte är själva i sina resor. Men nu måste jag nog göra ett undantag endast för att jag så himla gärna vill vinna...

Ulrika tipsade mig om den här tävlingen där det enda man behöver göra är att välja vad man helst vill vinna - en kamera, en laptop eller en walkmanmobil.
Så länge jag kan minnas  har jag haft ett intresse för att fota men jag har aldrig haft råd med en kamera. Om jag hade haft en kamera hade det kommit så sjukt mycket mer bilder på den här bloggen och alla gillar väl bilder? Det bästa med tävlingen är att om du tävlar genom min länk så vinner vi båda om nån av oss vinner. Om jag har förstått det rätt.

Så snälla, klicka dig vidare och försök du också, man måste chansa för att vinna! :)



För övrigt har jag sån träningsvärk idag att jag knappt kan röra mig - u n d e r b a r t ! ! ! :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!

Har länkat till dej på min sida :)

2008-11-23 @ 21:10:10
URL: http://thundernia.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack söta. Känns roligt att höra när man har en "fuldag" =) Bikibiångesten kommer smygande ju närmare resan det blir... :S Skulle ju vara "smal" vid det här laget

2008-11-24 @ 21:09:04
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Hej! Klart du ska ha en kamera tjejen =)

2008-11-25 @ 20:45:26
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0