ny veckodag

Jag har verkligen halkat efter den senaste tiden. Måndagar som är missade och inte särskilt mycket resultat att visa upp varje månadsdag. Jag har beslutat att byta vägdag från måndag till lördag. Nu på lördag fyller jag nämligen år och jag vill nollställa mina mätare så att jag kan se hur mycket det blir till jul.
Just nu står det still och jag måste försöka komma på nya sätt för att få mig själv motiverad och kanske kan nya siffror göra det. Det tidigare är det tidigare och det är bara framtiden som går att förändra. Månadsdag kommer dock vara samma.

Jag har fått frågan om olika träningsdvd:er men jag måste säga att jag vet inte så många. Jag fick ju Blossoms träning av en jättesnäll läsare och det är väl mer eller mindre den enda jag har testat. Förutom det har jag också gett Winsor Pilates en chans men det är väl faktiskt allt. Jag skulle kunna leta upp namn på fler men vad är det för mening att göra det när jag inte vet om det är bra eller dåligt? Då kan ni lika gärna leta själva. :)

Sen fick jag en fråga om vart jag ska utbilda mig till konditor/bagare. Jag vet inte riktigt än hur det blir eftersom det beror på min kommuns budget men förhoppningsvis så blir det en vuxenutbildning på Burgården inne i Göteborg till hösten som kommer.

Hoppas ni får en bra måndag, själv ska jag ner till komvux igen och öva inför ett spanskaprov. ;)

Kommentarer
Postat av: Stella

Åh, att utbilda sig till bagare eller liknande är en riktig dröm! :D

2008-10-06 @ 12:13:48
URL: http://fastfrusen.bloggsida.se
Postat av: Sanna

Lycka till med spanskan.... Ja det är inte mycket man hinner när man går i skolan. Vad skönt att veta vad du vill göra med ditt liv.

Kram vännen..... och sköt om dig

2008-10-06 @ 19:41:56
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Johan

hej, det finns ju någon tränings video som heter Billys Boot camp, vet inte riktigt vad det är men den borde finnas att ladda hem på någon sida.



/johanbliixt

2008-10-07 @ 20:35:22
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Veronica

Man provar sig som fram hela tiden. Tillslut måste man ju hitta ett sätt som funkar. Ha de gotg

2008-10-11 @ 21:31:02
URL: http://thundernia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0