vecka 1

Första veckan mot jul och första delmål har passerat. Jag är sjukt nöjd eftersom jag har hittat en balans mellan att leva, må bra och samtidigt gå ner i vikt. Snack om fusk är slut för från och med nu äter jag vad jag vill äta så länge det fungerar för mig. Anledningen till varför det inte kom något inlägg igår var för att jag har haft fullt upp. Jag har varit i en liten håla utanför Uddevalla och varit på fest och igår var jag inne i Göteborg och var på puben typ. Strax ska jag vidare till Kungsbacka och hälsa på min bästaste vän och gosa med bebis.

Trott eller ej men jag har gått ner 2.1 kilo sen förra söndagen och det är verkligen inte med blod, svett och tårar. Jag var till och med nere på 2.5 kilo i fredags morse men det har blivit en del alkohol i helgen samt skräpmat i brist på annat. Men what the f*ck, 2.1 kilo på en vecka är grymt bra även om jag vet att det mesta är vätska.

Vikt: 82.9 kg [ -2.1 kg ]
BMI: 31.2

I nästa inlägg kommer veckans mat och träning.

Kommentarer
Postat av: Yvette

Jäklar! Två kilo. Det är grymt jobbat! Själv har jag ökat ett par hundra gram. Kul... eller inte. Jag låtsas att det är muskler (eftersom jag styrketränar) och ska träna hårdare den här veckan.

2008-10-19 @ 17:51:55
URL: http://einzigartig.blogg.se/
Postat av: Karin

härligt! har gjort en nystart jag med..och faktiskt efter inspiration från dig! kram =)

2008-10-19 @ 20:43:42
URL: http://litenbrun.blogg.se/hittabalans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0