måndag 5

Gäsp. Så känns det ungefär att vakna idag, jag har sovit så otroligt dåligt de senaste nätterna, har inte somnat tidigare än 4-snåret de senaste 4 nätterna iaf. :(

Hela veckan som har gått har varit lite sisådär, jag har nog vart ute på 2 promenader bara. Inte alls bra och maten har varit allt annat än regelbunden plus att vi har haft 3 kalas sen förra lördagen samt påsken nu. Jag har ingen självdisciplin och jag bävade för att ställa mig på vågen imorse för jag trodde ärligt att den typ skulle visa 3 kilo plus eller så. Men riktigt så illa var det inte, och jag kunde andas ut.


Vikt: 97.1 kg [plus 0 kg | totalt 1,3 kg]
BMI: 37 [minus 0,5]

Att faktiskt ligga kvar på samma vikt när jag trodde på ett stort misslyckande känns som en stor seger. Denna veckan ska jag komma igång och träna på gymmet igen. Det kommer bli bra.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Även fast du inte har gått ner så har du inte gått upp och det är ändå ett stort plus (minus i våra öron) i sig. ;)

2010-04-06 @ 13:00:00
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0