Uppdatering.

Nu börjar kaaaanske förkylningen att ge med sig. Har inte lika mycket snuva och har inte längre ont i bihålorna eller öronen. Har dock börjat hosta vid minsta ansträngning så gymmet får vänta några dagar till och promenaderna får duga i lite långsammare takt.

Idag ska jag till dietisten igen. Har bestämt mig för att detta är sista besöket om hon inte säger något annorlunda. 3 gånger måste ju ändå räknas som att man har gett det en ärlig chans? Jag har riktigt ont om pengar så bara att betala resan fram och tillbaka ger mig ont i magen av ångest. Men som sagt.. får se vad hon säger idag.

Att jag fryser har inte gett med sig heller, sover fortfarande med täcke, filt, överkast, tjocktröjor och långbrallor. Jag antar att det får vara så för det är inte så mycket mer jag kan göra åt saken. Vissa kvällar känns det som att jag ska bli galen för det är verkligen påfrestande att frysa precis dygnet runt. Men men...

Hoppas allt är bra med er och njut av solen som åtminstone skiner här idag! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Har du kollat din ämnesomsättning... med tanke på att du fryser så? Lycka till hos dietisten, håller tummarna för att du får valuta för pengarna!



kram

2010-04-22 @ 10:31:02
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: Anonym

Nyfiken på hur det gått hos dietisten! Trevlig helg!

2010-04-23 @ 19:44:29
URL: http://thehardbody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0