Det blir inte svårt att avstå.

Två dagar av min utbildning har nu passerat och min hjärna är överfull av så mycket information och viktigt vetande att jag känner mig vimmelkantig. Jag är livrädd och otroligt glad, förväntansfull och taggad på samma gång. Det är ett mycket tuffare yrke än jag hade kunnat drömma om.

Jag vill inte berätta för er om vad jag har fått reda på idag för då lär ni aldrig äta bakelser och bröd igen - fast det kanske är det jag borde göra? Men jag kan säga som så att risken för att jag kommer äta överdrivet mycket av något som tillverkas är ganska liten. Fy för allt man har i degar egentligen...

Det blev bara detta uppdaterandet. Det blir inte så mycket rutiner som jag hade trott eftersom schemat är lagt som så att måndag och onsdag börjar jag 6.15 för att tisdagen och torsdagen börja 12 och sluta vid 18. Fredagar är mellan 8-13 så det känns mer överkomligt. Med andra ord har jag precis kommit hem och måste gå och lägga mig direkt så jag orkar upp vid 4 imorgon bitti. Som ni förstår kommer uppdateringen inte bli så bra som jag hade hoppats innan jag åtminstone har vant mig vid mina nya dagar. :(

Kommentarer
Postat av: H

Tror det vore väldigt bra att som matmissbrukare känna till vad man stoppar i sej egentligen...kanske lättare att gå över till att missbruka morötter istället då!? :)

2010-08-24 @ 21:06:56
Postat av: Petra Johansson

Skulle du inte kunna förklara lite mer vad du menar med just "Men jag kan säga som så att risken för att jag kommer äta överdrivet mycket av något som tillverkas är ganska liten. Fy för allt man har i degar egentligen..." Tacksam för svar! :]

2010-08-24 @ 21:37:42
Postat av: Lina

Jag tycker också att det vore kul om du skrev vad det är man har i degar egentligen. De flesta av oss vet ju ändå att det finns en massa skumt & äckligt & konstigt man inte borde äta... men att man gör det ändå av ren okunskap. ;)

2010-08-25 @ 07:02:28
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nu blev jag nyfiken, vad är det i degar egentligen? Lät ju onekligen mindre trevligt i alla fall.

2010-08-25 @ 11:58:46
URL: http://daggdroppe.se
Postat av: Jessica

Förstår att det inte blivit några rutiner än det brukar ta sin tid men sen är du kommit in i det och allt runt om så kommer rutinerna igen. Lycka till en massa nu. Du är grym Anna! Peppkram

2010-08-25 @ 18:33:29
URL: http://smalajessica.wordpress.com
Postat av: Josefine

Hej, jag heter josefine, och har precis startat upp bloggen En starkare kropp.



Jag ska gå från de 76 kg till 63 kg genom att köra en blandning av Atkins, LCHF, GI och motionera.

I bloggen kommer jag skriva om bra mat/godisrecept som är kolhydratfattiga. En hel den träningstips och almäna tankar om hälsa och kropp.

Sommaren är ju över och hösten på ingång. Finns inget mer passande än att ta tag i hälsan och kroppen. Kom igen nu, häng på du också!



Följ min blogg på blogglovin, så kan vi ge varandra tips och erfarenheter. Du kommer inte ångra dig eller bli beskiven, det lovar jag.



(Bra blogg du har föresten)



Kram Josefine

2010-09-19 @ 16:11:06
URL: http://enstarkarekropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0