Jag kan aldrig få för många böcker.



Nu för tiden så känns det egentligen som att åtminstone kokböcker är ganska bortkastade pengar för allt finns att hämta på internet men samtidigt läste jag att svenska folket har aldrig handlat så många kokböcker som vi gör nu. Jag älskar böcker. Jag tycker att böcker är fina och en snygg bokhylla fylld med böcker kan vara hundra gånger snyggare än den finaste konsten. Jag "behöver" nog egentligen inga mer kokböcker men jag antar att just böcker med mat, kakor, bullar och recept överlag är mitt beroende som skor, väskor och kläder är för många andra.

Den här boken, Enkla men perfekta sallader, har jag gått och dreglat över i flera månader men inte tyckt att jag har haft råd. För några dagar sen tyckte jag att jag behövde unna mig den. Visst är den fin? Då ska ni bara veta vilka mumsiga sallader som döljer sig innanför pärmarna. Munnen vattnas bara av att se på alla underbara bilder. Jag ångrar inte för en sekund att jag köpte den.

(Ny design förresten, tryck F5 om något ser knasigt ut.)

Kommentarer
Postat av: Minendie

Vad fin bloggen blev! Jag tycker boken verkar vara ett bra köp. Ibland måste man unna sig lite, och en bok med goda, nyttiga sallad är väl en jättebra sak.

2010-08-07 @ 00:02:43
URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: livetoday - 52 kilo

ÅH gud vilken bok. DEN VILL JAG HA. hihihi och vilken fantastisk design vännen! DU ÄR GRYM. kramkram

2010-08-07 @ 09:22:05
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Sara

Kan bara hålla med dig, jag älskar kokböcker också... Sitta och leta recept och planera sin "matvecka", ska se om jag unnar mig boken också. Kan vara ett av mina viktmål - att köpa en ny kokbok

Kram

2010-08-07 @ 10:41:43
URL: http://resanmotsundvikt.blogspot.com/
Postat av: Viktpressaren

Vilken härlig bok. Den ska jag kolla in!

Fin blogg du har :)

2010-08-07 @ 18:09:30
URL: http://viktpressaren.blogg.se/
Postat av: Lotta

Den verkar ju himla fin den boken... jag har också hur många böcker som helst och tyvärr är det också så att man alltför sällan gör av dem. Ska försöka att göra någotning åt det nu igen när jag sätter fart med viktväktarna igen!

Lotta

2010-08-15 @ 10:34:23
URL: http://www.viktinfo.wordpress.com
Postat av: Iman

Heej Jag tyckte väldigt mycket om er hemsida den var grym !!! Jag är 12 år gammal och är mycket tjock jag har låår och en stor rumpa och en stor mage jag hoppas jag kunde fortsätta med er hemsida för den var bra !!! Kan du ge mig nåra tips för att bli smal snälla för jag vill gärna ha en fin modellll kropp :D (L) Glöm inte att svara så fort som möjligt!!!!!!!!!

2011-01-15 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0