kvällspromenad

Jag gillar verkligen sådant som är vackert. Tyvärr är jag en rätt lat människa, eller så var jag en lat människa, för innan kunde jag stå och titta ut på de vackra solnedgångarna som fanns på den skånska kusten och tänka att jag ville gå ut och se den "live" på stranden. Men jag gick aldrig ut. "Nej, jag orkar inte, den hinner gå ner innan jag kommer fram, äsch - jag tar det imorgon" osv. Att gå promenader då var nästan omöjligt för jag hade inte kraften eller lusten att sätta på mig kläderna och gå ut. Jag missade så mycket vacker natur och så mycket vackerhet överhuvudtaget.

Nu har jag kommit in i en rutin då jag måste gå ut för annars blir jag rastlös i hela kroppen och jag kan inte somna på kvällarna. Idag har jag varit ute vid tre tillfällen. En morgonpromenad innan frukost, en promenad med lillasyster i vagnen och nu en kvällspromenad i den vackra solnedgången. Naturen sporrar verkligen mig att gå ut för vem går inte hellre ut i solsken än i regn?

image21

Jag älskar att fotografera men tyvärr har jag bara min mobilkamera till hands vilket är synd men jag vill bara dela med mig till er av det som betyder mycket för mig, det som får mig att lyfta på röven och göra något åt mig själv. ;)

Steg idag: 14 233

Kommentarer
Postat av: ullis

Jättevackra bilder tjejen.
Å visst är det fantastiskt att upptäcka hur man förändras, det som tidigare var så jobbigt är nu ett måste ;o)
SKÖNT!
Duktig du är.
Hejja du!

2008-04-09 @ 20:59:27
URL: http://itsnowornever.blogg.se
Postat av: Malin

guu avad fian bilder, älskar med och fotografera :-)

2008-04-09 @ 21:01:57
URL: http://lightinmysoul.blogg.se
Postat av: Minus

Har du tagit de där bilderna med din mobilkamera?! Shit det är ju skit bra bilder ju!!!
Fina solnedgångar! Naturen peppar men här är det bara grått, slask och allmänt trist så cykeln fick sig en omgång i kväll också.

Ha det gott!

2008-04-09 @ 22:01:37
URL: http://minus.wordpress.com
Postat av: emmy

god kväll! min dag har egentligen varit kass, tandvärk, ont i ljumsken, utelåst och kall. Men det ordnade sig ändå och avslutades kanon! gick igen några steg som jag slarvat med innan i veckan, men har en bra bit kvar! imon ska jag oxå ta lite kort när jag är ute o går, kul att piffa upp bloggen lite! Sov gott o så skrivs vi imon! Kram!

2008-04-09 @ 22:05:49
URL: http://mems.blogg.se
Postat av: Siri

Men promenader i ett lätt duggregn har också sin charm. Fast solsken är ju förstås att föredra :) Själv är jag oftast alltför lat för att orka bege mig ut och gå. Dock sporrar det när det är riktigt vackert
väder och man har chans att föreviga det med kameran.

2008-04-09 @ 22:28:28
URL: http://sirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0