måndag 8

Jag känner lite mer motivation och energi, kan bero på att jag somnade med ett leende igårkväll? Jag har just avverkat, vad jag kan gissa, cirka 7 kilometer i värmen. För idag är det riktigt varmt ute. Solen sken när jag gick ut men nu är det dock molnigt. Men jag fick lite sol i ansiktet iaf. :)

Vikt: 88.3 ( - 0.7kg | sen 10:e mars - 7 kg | totalt - 10.2 kg )
BMI: 33.2 ( sen 10 mars - 2.6 | totalt - 3.8 )

Jag ska försöka hitta Blossoms träningsvideo som alla pratar så bra om, jag saknar att träna på friskis och svettis så jag får försöka göra det bästa av situationen eftersom jag inte har råd med F&S just nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, keep up the good work! :)

Nu kommer värmen så det är det bara härligt att vara utomhus!

2008-04-28 @ 11:30:38
URL: http://jenniecarolina.blogg.se
Postat av: Emma

Jag vet inte exakt... köpte ett par shorts i strl 44 och de kan jag ha... har ett par jeans i strl 44 som är för stora och ett par andra som är för små :P ... men någonstans runt 44 antar jag väl isf! Beror lite på plagg. Har inte köpt några andra nya byxor än de där shortsen då, så jag får väl bege mig ut och prova olika modeller :P ! På överdelar har jag Large eller 42/44 ungefär. Har inte förändrat storleken så mycket på överkroppen, trots att måtten har minskat.

2008-04-28 @ 11:31:16
Postat av: Nenny

Bra jobbat! =)

De enda byxorna som passar mig och mina tjocka lår är de som finns på H&Ms BiB avdelning. Där får man plats med lår, höfter o rumpa.

2008-04-28 @ 11:38:28
URL: http://nenny.bloggagratis.se/
Postat av: Karin

jo visst kan man ju tycka när man gått ner så pass att det borde märkas på kläderna, men det kommer det göra. För min del så brukar det oftast märkas snabbare på överkroppen, medan det tar längre tid innan jag kan byta ner mig i storlek på byxor..jag har väl mina kära höfter att "tacka" för det ;)

Ja varför ska man äta äcklig mat när man kan äta god mat OCH gå ner i vikt..hehe..=)

2008-04-28 @ 12:05:17
URL: http://litenbrun.blogg.se
Postat av: Karoline

joo, jag vet att den mentala bilden är viktig och utan orden "muskler väger mer än fett" hade jag hoppat från kärnan för länge sen haha.

jaa, man känner verkligen kickstarten :D dessvärre har de bara ett pass som är så pass tidigt, de andra börjar vid tio, elva eller tolv och sen är det inget förens typ fyra igen...

herregud vad bra kämpat! nästan ett kg på en vecka :D du ger mig en massa motivation :)

2008-04-28 @ 12:14:39
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Karin

du förresten...Friskis har gratis träning nu i maj =) kolla deras hemsida

2008-04-28 @ 23:13:21
URL: http://litenbrun.blogg.se
Postat av: Kattis

Jag tänkte också meddela att friskis har ju gratisträning i maj! Såg nu att någon redan nämnt det, men ja. Det kan ju vara något, en chans att träna där en månad iaf! :D

2008-04-29 @ 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0