dag 1

Mina mått

Halsen: 37 cm
Överarm: 37 cm
Under byst: 95 cm
2 cm över naveln: 109 cm
2 cm under naveln: 120 cm
Rumpan: 118 cm
Lår: 76 cm

Vikt: 95,3 kg
BMI: 35.8

Dagen började med äggröra och makrill i tomatsås. Inget gott alls, jag tror jag har förätit mig på ägg den senaste tiden och jag måste nog komma på lite nya variationer.

Promenaderna har gått relativt bra och om jag inte vore fruktansvärt förkyld för tillfället så hade jag gett mig ut på en långpromenad med en gång. Ska ta det lite lugnt hade jag tänkt så att jag blir frisk snabbast möjligt.

Kommentarer
Postat av: Wånkan

Lycka till ! Jag hejjar på för fullt!

2008-03-11 @ 19:51:25
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: sabina

gud va duktig du e! Kämpa på! jag håller med på att gå ner i vikt. är inte det lättaste! man får hjälpas åt..

du e skitsnygg i allfall!

2008-10-13 @ 12:56:03
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0