en vänlig själ

Johanna den fina människan erbjöd mig att skicka sin dvd med Blossom, tack tusen gånger om! Det gjorde min dag och tänk att en sån liten gest kan göra så mycket. :)

Jag har nyss kommit in efter en lång promenad på 2 timmar, dock har mina gamla utslitna promenadskor blivit alldeles för utslitna så nu får jag bara skoskav av dem. Vilket resulterade i att jag tänkte att dessa skorna skulle funka bra ändå. Jo.. den första 1½ timman gick det bra men sen gjorde det bara ont ont ont.

Skönt att vara hemma och ska ta mig en snabb dusch, klia på alla knottbett jag har fått under kvällen och sen läsa min bok Dotter Önskas av Katarina Janouch.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var så lite så! Jag har också tagit en promenad i liknande skor för att det var så fruktansvärt fint väder och jag vill ha lite sommarkänsla. Fick lida lite då jag fick en blåsa på lilltån :)

2008-05-21 @ 22:54:52
URL: http://jojons.blogg.se/
Postat av: Lytis

Måste säga att din blogg är väldigt inspirerande! You go girl!!

2008-05-22 @ 14:20:39
URL: http://lytis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0