Dagens middag.



Det här blev dagens ihopkok, en slags variant av den här korvgrytan fast med wienerkorv, bara mjölk istället för grädde, tomatpure istället för krossade tomater och varken paprika eller mjöl. Massa andra kryddor också. Hah, nu när jag skriver det så var det egentligen inte så mycket som var likt mer än champinjonerna och äpplet. :P

Men gott blev det, gott som tusan!

Tack för alla snälla kommentarer till inlägget under också! Jag skrev faktiskt inget för att fiska komplimanger och jag syftade mer på känslan av att vara ful och inte själva faktumet om man är det eller inte. Söta ni! :)

Kommentarer
Postat av: kristin

det där såg riktigt gott ut!

2010-05-27 @ 19:17:14
URL: http://krickansfashion.blogspot.com
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Härlig blogg och fina bilder :)

2010-06-12 @ 18:41:09
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0