jag ska, jag ska!

Fick en ganska hård kommentar om att ta av offerkoftan och sluta klaga, se framåt och göra något åt mitt liv istället för att ge upp. Ja, det låter ju ganska sunt om det vore som så att det var på det sättet. Vissa saker har löst sig, jag är tillbaka med sambon och vi ska försöka lösa sådant som kanske bara var missförstånd. Jag måste bara hitta ett jobb så jag kan dra in lite pengar så kommer balansen i mitt liv genast bli lite bättre.

Det har varit en kaotisk tid och det jag menade med att jag har gett upp var inte för alltid.
Jag gav upp just då för alla tidpunkter är inte de rätta tidpunkterna. Jag ska absolut ta upp kampen igen men inte samtidigt som jag måste kämpa för att allt annat ska gå ihop.
Trots att jag inte har ätit gi-vänligt så har jag varit ute på många och långa promenader, vilket ändå är något som jag ser som mycket positivt för att vara mig. Jag har inte gått ner i vikt, men inte heller upp. Så det känns väldigt bra.

Denna veckan blir det inte att komma igång med maten men motion ska förhoppningsvis stå kvar på listan över att-göra. Nästa vecka... ja då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Mika

man klarar inte att "fixa" allt på en gång...
Ta det i den takt du känner att du klarar!!
käpar själv med vikten, vissa dar går bra andra dar går det mindre bra...
Lycka till =)

2008-02-05 @ 12:40:59
URL: http://www.mika83.blogg.se
Postat av: Mika

jag äter reductil, så lite har "ramlat" av mig.
måste bara skaffa själv disciplinen att ge fan i onyytigheter i veckorna å börja röra på mig =)

2008-02-05 @ 19:51:07
URL: http://www.mika83.blogg.se
Postat av: Wånkan

små små steg blir till slut många stora!
Bara viljan finns så klarar man vad man vill!

2008-02-08 @ 08:34:52
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0