fortsatta besökare

Jag skäms så för att jag har gett upp. Men jag kan faktiskt inte ta allt på samma gång och nu är jag dessutom inte bara fattig utan också bostadslös, sambolös och framtidslös. Jag önskar att jag vore en av dem som slutade äta vid depression men jag är tvärtom... äta äta äta!

Jag trodde aldrig vid början av året att bara en månad senare skulle jag ha förlorat allt, jag såg ju framtiden med bättre hälsa, en kärleksfull relation och början på ett bättre liv helt enkelt. Men saker blir inte alltid som man har tänkt sig. Jag kan nog inte bli smal i alla fall... :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy, stackare. Vilken tvärvändning:(
Men även om inte det blir som man tänkt sig innebär det inte att det inte kan bli bra. Bara annorlunda. Klart som sjutton att det känns djävligt just nu men förhoppningsvis vänder det i takt med att det blir varmare och ljusare ute.

Jo, du kan bli smal. Nu har du chans att bygga om ditt liv från grunden. Fundera över vad du verkligen vill göra och vad du inte vill göra, sätt upp dina mål på kylskåpet och ytterdörren och läs dem varenda gång du passerar dem så du påminns om vad som är viktigt för dig och din personliga utveckling.
Jag är övertygad om du inte vill låta maten styra ditt liv i alla fall.

Postat av: Wånkan

Jag kommer inte åt din andra blogg längre = (

Det har löst sig tillfälligt med banken... har fått 'låna' pengar tills utredningen är klar.

2008-01-30 @ 08:41:00
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: manipulativ

Kanske dags nu att verkligen ta tag i sig själv, av med offerkoftan! Vem har sagt att livet är lätt, kan inte leva i det förflutna, se och satsa framåt. gör något av dig själv istället för att ge upp och bara klaga. Besegra motgångarna! Farligt att helt lägga sin lycka över på andra, ens egen framgång och lycka är helt ens eget ansvar!

2008-02-02 @ 13:21:55
Postat av: manipulativ

Oj lät lite argt och hårt, menade inte så. Ge dig bara fan på att du ska så kan du! Finns inget som heter jag kan inte! You goooo girl!!!

2008-02-02 @ 13:24:21
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Mysig blogg du har!

2008-02-04 @ 00:28:51
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Dietbloggerskan

Skickar lite motivation till dig! :-) Kolla gärna in min blogg!

2010-01-28 @ 21:49:30
URL: http://dietblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0