Fruktsallad.



Dagen, som verkligen har fått kämpats igenom med både kost och motion, fick avslutas med en stor och god fruktsallad. Jag måste säga att det smakade himmelskt jämfört med godis, choklad, glass och bakverk eller vad man nu är sugen på.

Färsk ananas, banan, äpple, hallon och en klick lätt creme fraiche blandat med lite honung.

Jag har ätit bra hela dagen - yoghurt med musli till frukost (50 minuter promenad innan), spenatpaj med keso till lunch/tidig middag, ägg, rostbiff och lite färskost efter gymmet och nu denna goda kvällsmaten. Jag är mätt och belåten och även om dagen har varit skittuff så är den nu mer eller mindre över.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Ja det har ju stor inverkan på kroppsformen. Jag älskar att styrketräna så jag får tvinga mig själv att konditionsträna emellanåt. ^^

2010-04-26 @ 23:18:24
URL: http://svartspets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fruktsallad är verkligen jättegott! =)

2010-04-27 @ 16:03:11
URL: http://thehardbody.blogg.se/
Postat av: JO

Jag har aldrig kommenterat här, men jag har läst din blogg ett tag. Din blogg känns som en enda stor humörsvängning. Ena dagen är du jättepepp på att gå ner i vikt, och andra dagen så tappar du allt och ger upp. Detta måste tära som fasiken på dig. Att misslyckas ständigt och börja om på ruta ett varje vecka. Vad jag tror är att du måste göra din viktnedgång till en DEL av din VARDAG. Så att du inte behöver tänka så förbannat mycket på den. Låt inte hela ditt liv kretsa kring din vikt. Sätt in rutiner och följ dom STENhårt. Jobba på din självkänsla och lär dig att tycka om dig själv oavsett om du är fet eller om du är smal. Du är faktiskt en jääkligt söt tjej, ditt ansikte är jättefint. Fina drag, mörka fina ögon och fint hår.. Skaffa ett jobb (? vet inte vad du pysslar med) där du rör på dig, brevbärare? eller liknande..? Eller börja med någon sport eller fritidsaktivitet som verkligen intresserar dig och som är rolig och fettförbrännande på samma gång. Bara några små tips från en anonym bloggläsare. Kram!

2010-04-27 @ 19:58:36
Postat av: Minendie

Hej!

Jag har också läst din blogg ett tag utan att kommentera. Jag vill bara säga att jag tycker du är jätteduktig som kämpar på. Man får ha svackor, det är helt normalt. Jag känner igen mig när det gäller att kämpa med vikten, och även hur det är när motivationen åker upp och ner. Kämpa på!

2010-04-27 @ 20:56:35
URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: emliscious

när man valt bort godis och andra kemikalier ett tag börjar de rena naturlga smakerna växa och bli allt mer underbara =)

2010-04-28 @ 07:52:10
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Viktat

Du är GRYM!



Ps. Älskar fruktsallad.

2010-04-28 @ 14:23:09
URL: http://viktat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0