utmaning: stad till stad

15 personer plus jag själv har hitills antagit min utmaning! Shit vad roligt! Det var mer än jag hade förväntat mig. Men nu kör vi! :D



Anna Kungälv till Kungsbacka. (49 km)
Ina Kungälv till Göteborg och sedan tillbaka. (42 km)
Minus Stockholm till Strängnäs. (83 km)
Karin Stockholm till Arlanda. (45 km)
Yvette Västerås till Eskilstuna. (47 km)
Ullis Gävle till Falun (90 km)
Emmy Växjö till Värnamo (68 km)
Linda Göteborg till Borås (66 km)
Karoline Helsingborg till Malmö (60 km)
Kattis Göteborg till Uddevalla (84 km)
Nenny Malmö till Helsingborg (60 km)
Emma Sundsvall till Härnösand (56 km)
Cornelia Malmö till Helsingborg (60 km)
Sommar2008 Linköping till Gränna (91 km)
Miss XL Piteå till Luleå (55 km)
Wånkan Stockholm till Uppsala (72 km)



Lycka till alla!

Om det kommer mer folk som kanske vill vara med så är det bara att hänga på, här finns inga gränser för mängden människor. :)

Kommentarer
Postat av: sommar2008

Jag har ju glömt att anmäla mig! Jag ska gå mellan Linköping och Gränna (91 km).

2008-04-07 @ 19:04:46
URL: http://sommar2008.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0