kloka ord

En kompis till mig sa för några dagar sen såhär:

Det handlar inte om vad du har i maten - det handlar om vad du stoppar i dig mellan maten.

Det hela handlade om att jag gör ju mycket såser på grädde och han är mer för så fettfria produkter och maträtter som möjligt. Men tydligen har han vänt spår och har kommit underfund med att det oftast är småätandet som är den stora boven och inte själva maten. Min syn på det hela är nog en kombination, men absolut - sluta småäta så ska du se att det går neråt på vågen. :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, precis det tror jag också. Förra sommaren "råkade" jag gå ner 5 kg ca, bara för att jag slutade småäta.

2008-08-20 @ 20:05:29
URL: http://autumn-08.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej! jag försöker också gå ner i vikt men lyckas inte så bra har du några bra övningar eller om du vet nån sida på internet där man kan köra någon bra träningsvideo eller något. Och om du har några nyttig recept till frukost lunch middag. Sugen på några bra tips . tack på förhand ! :) förästen hur mycket vägde du från början när du började och hur mycket väger du nu ?. kram

2008-08-22 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0