ÄNTLIGEN, måste jag nog säga...

Vet ni vad jag har gjort idag på förmiddagen? Jag har varit på gymmet. :D

Igår hade jag en underbar dag med min vän, vi strosade lite i affärer och sedan var det bestämt att vi skulle gå på en mongolisk resturang som är en av mina favoriter men som jag nästan aldrig äter på. Jag äter nästan aldrig ute alls om jag ska vara ärlig, förutom skräpmat som faktiskt (dumt nog) slinker ner då och då.
Hur som helst så var det inte öppet när vi ville äta så vi gick vidare till en thailändsk resturang som vännen hade vart på innan. Oh så gottigt, kyckling på pinnar med jordnötssås och ris.

Efter maten gick vi vidare mot biografen där vi hade köpt biljetter tidigare på dagen till en film som heter "Låt den rätte komma in". Se den inte, fast det är ju bara min åsikt. En svensk vampyrfilm som kändes som väldigt lång, ingen direkt handling men själva meningen med den var väl okej. Kärlek.

Så imorse steg jag upp vid åtta, packade väskan och jag och min vän begav oss mot gymmet. Bitande kyla och strålande solsken. Ingen snö dock som det verkar ha kommit på många andra ställen i Sverige. Jag körde lugnt, tyckte jag åtminstone. 30 minuter på cykeln i lagom takt, inte sådär superduper hög nivå. 35 minuter i gymmet och sen la jag mig i solariet och njöt av värmen, följt av 10 minuter vattenmassage. Så nu känner jag mig som en ny människa. Musklerna känns redan och jag är sådär härligt seg i kroppen. Nu jäklar.. :)

Kommentarer
Postat av: Iris

Vad härligt det låter.. jag som sov till kl 10.. hade varit härligare att gå till gymmet tror jag :)

2008-11-22 @ 13:52:23
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Emma

Härligt :)

2008-11-22 @ 14:22:08
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Anneli

Härligt att du är igång igen =D

2008-11-23 @ 10:51:11
URL: http://skolflickan.spaces.live.com
Postat av: Nenny

Ja det lät faktiskt superskönt!

Skönt att du mår bättre!

Kram

2008-11-23 @ 16:47:15
URL: http://nenny.bloggagratis.se/
Postat av: sabz

Låter super skönt! Kom precis igång med Body Pumpen igen efter jag vet itne hur länge. Tänker köra massor med kondition med. Själva gymmandet känns lite läskigt i mina ögon. Vet inte riktigt varför. Att jag inte orkar eller gör fel kanske. :x

Dock så har jag åkt på en förkylning så nu blir det ingen träning ): Men så fort jag känner mig bra igen, då jäklar!!! :D

2008-11-28 @ 11:28:06
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0