nu är jag här!

Jag trodde aldrig att jag skulle bli klar. Som ni har märkt har jag varit försvunnen ett tag och det beror på att jag har pluggat som ett as. Jag har börjat studera på komvux för att slutföra mina gymnasiebetyg men av olika anledningar så var jag inte berättigad till pengar från csn förrän jag hade läst upp 100 poäng. Så de sista fem veckorna har jag läst 100 poäng i ultrafart samtidigt som jag har läst 100 % heltid med de andra ämnena.. De sista 2 veckorna har jag levt på komvux - vaknat på morgonen och ätit frukost, gått ner och satt mig och inte kommit hem förrän 6-7 på kvällarna. Det har vart tufft men igår blev jag färdig! Wihoo!

Jag har inte haft en tanke på mat och ingen tid alls för motion. Men jag har varken gått upp eller ner något så jag är mer än nöjd för det är minst lika mycket utmaning att stå still som att gå ner. Igår kväll firade jag med att baka muffins (passande eftersom det är konditor/bagare jag har tänkt att utbilda mig till :P) och nu på förmiddagen firade jag med 50 minuters svettandes med Blossom på dvdn. Nu ska jag gå ut på en lång lång promenad.

Ha en trevlig helg och tack för att ni har tittat in trots min frånvaro. :)

Kommentarer
Postat av: lisa

hejhej! jag har funderat på att köpa blossoms träningsdvds men har inte varit säker på ifall det är något för mig.. hon har flera olika dvds har jag för mig? vilken kör du och vad består den utav?

2008-10-03 @ 12:58:59
URL: http://bangxbang.blogg.se/
Postat av: sunbreakthrough

Grymt jobbat, både med pluggandet och med vikten! :)

2008-10-03 @ 14:46:18
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com
Postat av: ullis

Heeej gumman!

Klart vi har saknat dig.

Fan vad härligt, du är riktigt grym.

Ja jag har sagt hej till dig några gånger på msn men nu förstår jag varför jag inte fått något svar :o) GRATTIS både till pluggandet och vikten, du har helt rätt det är en STOR sak att stå still också.



HEJJA DU!

KRAAAAAAAAAM ♥

2008-10-03 @ 16:02:26
URL: http://itsnowornever.blogg.se/
Postat av: lisen

Ja, ge oss tips på träningsdvd;er!!! =D

2008-10-03 @ 16:24:45
URL: http://ienannandelhoslisen.blogg.se/
Postat av: emmy

Jag skulle tom vilja säga att det är svårare att stanna på samma vikt än att gå ner. iaf för mig så jag är grymt impad av dig, o att du samtidigt pluggat o slitit som ett djur är bara ännu mer imponerande. Skönt att du e tillbaka här! Kram

2008-10-03 @ 19:07:46
URL: http://smaljeans.blogg.se/
Postat av: Anna

vart ska du utbilda dig till det? vad är det för slags utbildning? tacksam för svar :)

2008-10-04 @ 19:56:56
Postat av: Sanna

Härligt att ha dig tillbaka!!

Saknat dig vännen.....

Kram

2008-10-05 @ 18:54:56
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Johanna

Äntligen!! Har verkligen saknat din blogg! shit, vad duktig du varit som pluggat så. Häftigt!! Kul att höra att dvd'n kommer till användning! Lycka till med studierna och allt annat. Kramar!

2008-10-05 @ 23:43:35
URL: http://jojons.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror jag är kär i dig... hmm det var kanske att ta i (A) Men måste bara berätta, jag hitta din blogg igår, och du har satt ord på ALLA mina tankar den senaste tiden. Jag har börjat sen lite innan sommaren med att "komma igång", (eller egentligen alltid, men det började funka innan sommaren). Jag försöker röra på mig och hitta mat att äta. Jag blir så sjukt motiverad av din blog, den är hur fin som helst, du är hur fin som helst. Jag är rätt ensam i min motivation att gå ner i vikt.. inte nån direkt att träna med eller prata med osv..så din blog är underbar. Jag är jätteimponerad av dina resultat och tycker du är jätteduktig. Jag är taggad till tusen och jag ska hitta balans i mitt liv, jag ska må bra!Jag ska bli nöjd med mig själv, jag ska uppfylla dom mål jag har i livet. ....ville bara berätta att din blog är fin och motiverande! :D

2008-10-06 @ 07:09:23
Postat av: camilla

Bra gjort!!

Välkommen tillbaka och ja du har varit saknad ;)



Kram

2008-10-06 @ 08:27:26
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0