Powerwalking och bättre än glass!

Jenny-Penny är i Magaluf med massa kompisar och har det säkert helt underbart, jag är inte alls avis - inte alls! :P Innan hon åkte pratade vi om en powerwalkplan som hon hade läst om i en tidning och det är ett slags schema på åtta veckor där man ökar tempo och tid allt eftersom. Jag har inte satt in mig så mycket i det än men jag lovade henne att jag skulle skriva om det här på min blogg för att få er intresserade av hennes utmaning.

Det skulle vara såå roligt om så många som möjligt vill vara med under dessa åtta veckorna så att vi alla kan kämpa tillsammans. Det är en rolig grej om inte annat. Så ladda er till 110 procent och gå in på det här inlägget och skriv att ni är med senast på söndag innan klockan 18! Var inte så mesiga nu utan kom igen! :)

OBS! Skriv INTE till mig om ni är med, utan det är hennes grej och det är till henne ni ska meddela!

Anna - för en outtröttlig kamp och glöd! Imponeras gång på gång av dig Anna - du är grymt stark! - det var orden Helena skrev om mig när hon gav mig en bloggaward för ett tag sen. Tack så mycket underbara du!

Jag är dålig på att läsa bloggar just nu och har faktiskt ingen speciell som sticker ut mer än någon annan. Jag är bara så otroligt tacksam för alla kommentarer jag får och de gångerna jag går in på era bloggar för att svara så ser jag ju hur enormt grymma ni allesammans är. Så jag vill att ni alla ska ta åt er av denna awarden, verkligen! Ni är bäst och tillsammans kan vi gå över berg! :)

Kommentarer
Postat av: Mysan ღ

Häärligt :)

2009-08-25 @ 22:12:07
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0