hej livet!

Nu är det dags för rutiner och ett liv igen. Idag har skolan börjat med upprop och jag har aldrig vart så förväntansfull. För även om själva skolan inte är det roligaste så är det något som gör dagarna lättare att ta sig igenom. Nu kommer det bli lättare att hitta motivation för att åka och träna, att gå upp på morgonen överhuvudtaget.

Jag skötte mig rätt bra måste jag säga med motion och mat ända fram till veckoslutet, sen blev det inte alls som jag hade tänkt mig. Jag var hos en vän onsdag-söndag och jag har ätit både pizza och kinamat. Dessutom åkte vi en tur över till Danmark i lördags så då blev det inte heller så bra mat.

Jag hade gått ner cirka 1 kilo i torsdags men idag när jag vägde mig vägde jag 86.7 så det är "bara" 0.4 kg sen förra måndagen. Men bättre lite mer än lite upp på vågen. :)


Bild tagen på en gågata i Fredrikshavn.

Kommentarer
Postat av: Stream

Grattis till minus! =)

2009-01-12 @ 16:43:58
URL: http://streamsviktiga.blogspot.com
Postat av: Linda

WOW! vad glad jag är att jag hittat till din blogg, den gav mig verkligen den inspiration jag behövde idag.

Idag har jag varit riktigt låg (depp ger övervikt - övervikt ger depp - depp ger övervikt...och så är den spiralen igång!)

Så jag googlade på "smal" och hittade till dig! :-)

Åh jag känner igen mig så mycket i dig och ditt tänk.

Det är här några av mina reflektioner:

1. jisses vad hon engagerar sig i maten, lägger upp det fint och fotograferar det också. Så långt har inte jag kommit i behärskningen...det är nästan så maten knappt får lämna sina grytor som det redan ligger i min mage.

2. Vilket sött ansikte och utstrålning!

3. Hon ser verkligen inte den jätteskillnad som jag gör!



Angående sista punkten så är jag själv väldigt hemmablind över min kropp och det är många gånger det stöper för mig när jag inte ser resultat....tänk om jag ändå kunde se mig själv i det perspektiv jag sett dig idag!



Bra jobbat! Idag har tröstätandet uteblivit...du blev min räddning idag :-)







2009-01-12 @ 19:25:33
Postat av: helene

hej!

tänkte bara skriva att denna bloggen är helt fantastisk! vilka recept och vilken personlig och öppen relation du har med din vikt. du har blivit en inspirationskälla.

lycka till i fortsättningen.



många kramar

helene

2009-01-13 @ 22:25:49
Postat av: Anonym

hej!

jag ville bara skriva några ord om hur fantastisk jag tycker denna bloggen är. vilka recept och vilken mogen och öppen relation du har till din vikt. du är verkligen en sann inspirationskälla!

fortsätt kämpa.



många kramar

helene

2009-01-13 @ 22:27:27
Postat av: helene

oj, haha, nu skrev jag ungefär samma sak två gånger för jag trodde inte att det fungerade. :)



kramar

2009-01-13 @ 22:30:16
Postat av: Isabella

Åh, måste bara säga att du är riktigt fin :)

2009-01-28 @ 17:13:07
URL: http://isabellasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0