Jag är en liten trötter.

Jag har blivit sämre än kass igen på att svara på era kommentarer, det kommer lite respons från mig snart. Jag är väldigt tacksam för era peppningar och det är inte så att jag är otacksam och struntar i er. Jag vet bara inte vad som har hänt med mig men jag börjar fundera på om jag har någon slags brist på järn eller liknande. Det spelar ingen roll hur mycket, lite eller lagom jag sover för jag vaknar trött och sen är jag trött resten av dagen. Det spelar ingen roll om jag tränar och har en dag på språng eller om jag sitter vid datorn hela dagen för jag är ändå trött. Jag har känt såhär större delen av sommaren men har då tänkt att det är för att jag har varit deprimerad, de sista veckorna har det nämligen blivit värre. Jag ska ringa läkaren på måndag om det inte blir bättre för jag är trött på att vara trött. ;)

Nu sitter jag här med träningskläder på för tanken var att gå till gymmet - för en timme sen. Jag kom inte längre än såhär innan luften gick ur mig men min kompis är på väg för jag tänkte att om hon kommer så har jag inte lika lätt för att skita i gymmet totalt.

Jag har planerat massa inlägg i huvudet dessutom som inte tycks komma längre än så för tillfället. Men nångång lär det dyka upp lite recept på morotssoppa, bilder på en supergod laxsallad, en andra nötspecial och lite funderingar. Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge eller är det inte så? :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nej, det är inte roligt att vara trött. Särskilt när man inte hittar någon vettig orsak till det.



Haha, ja du här är en till som sitter med träningskläderna på för att ut och gå en promenad. Men den lär inte bli av. Får nog börja byta om till gymkläderna istället. Ska ju dit om någon timme =P

2009-09-04 @ 10:36:22
URL: http://halsofreaket.blogg.se/
Postat av: Annie

Usch jobbigt!! Kan nog vara värt en tur till doktorn om du känt dej trött såpass länge.

Ser fram emot recepten sen när du orkar=)

Ha en trevlig helg,

//Annie

Postat av: Emma

jag vet precis som du, otroligt trött hela tiden och jag trodde också att jag var deprimerad men så började jag dricka FRIGGS Järn+C-vitaminbrustablett och det blev bättre. Så länge du fortsätter äta en bra kost så kan dessa tabletter bara hjälpa dig. De finns på alla mataffärer och kostar runt 30kr. Hoppas du blir bättre snart!

2009-09-04 @ 11:49:13
Postat av: Malin

Låter inget roligt. Hoppas du mår bättre snart, om inte får du verkligen ringa läkaren på måndag.

2009-09-04 @ 13:56:02
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Fia

Ibland får man vara lite trötter. Det är jag också och då svarar jag heller inte på kommentarer eller skriver avancerade inlägg. Det liksom orkar jag inte. Då blir det som det blir helt enkelt. :) Det får vara så ibland.

2009-09-05 @ 00:32:10
URL: http://lusth.blogspot.com
Postat av: Cicci

Fina ögon du har.

Trevlig helg på dig!

2009-09-05 @ 17:59:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0