Hej från stockholm.

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg och tala om att jag är i Stockholm och därför sitter jag inte direkt framför datorn. Har varit här i några dagar och kommer stanna ett tag till. Jag är hoppfull om positiva resultat på vågen när jag kommer hem för här äts det jordgubbar, melon och massa nyttigheter samt promenerande mest hela dagarna.

Men nu ska jag ut i värmen och möta upp min vän men nu vet ni vart jag håller hus. :) Hoppas ni har en bra helg och njut av solen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter kanon Anna! :D

2010-07-02 @ 17:58:40
URL: http://www.stayfit.nu
Postat av: BENITA

Låter super! :) Åh vad sugen jag blev på jordgubbar nu! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0